Oud ijzer inzamelingsactie

Van 18 t/m 22 mei organiseren v.v. Glimmen en Simmeren Schroot een oud ijzer inzamelingsactie. Heeft u nog oud ijzer, metaal of andere bruikbare metalen liggen? Breng het naar het sportpark en steun daarmee de club. De opbrengst gebruiken we voor nieuwe materialen en verbeteringen op en rond de kantine.

Inleveren kan dagelijks bij het sportpark in de container, vrijdag wordt de container opgehaald.

glimmen.net: sinds 2006 dagelijks nieuws over en voor het Groningse dorp Glimmen.